FAQ



Jeg har glemt mit kodeord

Hvis du har glemt dit password skal du bare trykke på "forgot my password" knappen i log in billedet. Så nulstilles dit password automatisk, og du får en e-mail, hvorfra du kan oprette et nyt.

Tilbyder I kundesupport via telefon?

Du kan komme i kontakt med vores kundesupport via e-mail. Vi har dog rigtig mange henvendelser, men lover at der svares inden for 24 timer.

Hvordan kan jeg få / nå flere elever?

Booking af en pakke er et garanteret løft for din profil, det er synlighed og rækkevidde, og det fører til, at mange flere elever ser din profil og sender dig anmodninger. Vi garanterer det! Vi giver pengene-tilbage-garant for det :)

Hvorfor afviste i mit billede?

Vi holder øje med kvaliteten af profiler. Det rette profil billede vil hjælpe dig med at tilgtrække flere studerende. Du kan finde eksempler på gyldige profil billeder i administrationen af din profil. Normalt vil billeder, der ikke følger vores instruktioner ikke blive godkendt.

Hvorfor er det obligatorisk at uploade et billede til min profil?

Et profilbillede øger dine chancher for at få anmodninger og finde nye studerende.. Det er også er en form for validering af, at du er en reel lærer, der er seriøs i din undervisning. Det giver en vis sikkerhed for os og for de studerende. Og i særdeleshed hjælper det meet'n'learn med at holde en høj standard som online platform.

Jeg fik ikke bekræftelses-email

Tjek dine junk- og spammapper i din e-mail-indbakke, det hænder at denne slags e-mails ender der.

Jeg modtager ikke push-underretninger til min telefon eller computer længere

Hvis det sker, skal du bare gå til dine indstillinger på Meet'n'learn, og du vil finde muligheden for at aktivere det igen. Dette kan ske på grund af softwareopdateringer, eller hvis du har slettet dine cookies.

Jeg ønsker ikke at modtage e-mails relateret til Q&A

Afmeldningsknappen ligger i bunden af hver e-mail fra meet'n'learn.

Jeg ønsker ikke at få åbne / genanvendte anmodninger

Du finder en afmeldingsknap i bunden af hver e-mail fra meet'n'learn.

Kan jeg afvise direkte anmodninger uden en aktiv pakke?

Ja! Det kan du gøre direkte fra den email, du modtog eller i den efterfølgende samtale på Meet'n'learn platformen.

Jeg underviser ikke i øjeblikket, kan jeg stoppe et stykke tid og fortsætte senere?

Ja! Du kan enten indstille din profil som fuld booked eller endda deaktivere din profil. Du har altid mulighed for at aktivere den senere og have alt klar, ligesom du forlod det.

Hvorfor svarer eleverne ikke på mine meddelelser?

Det afhænger af kvaliteten af svaret. Så det er super vigtigt at skrive en god besked med intro - muligheder - tidligere erfaringer. Det er aldrig godt kun at skrive dit telefonnummer

Kan jeg se studentens e-mail / telefonnummer ?

Nej. På grund af databeskyttelsesrettigheder videresender vi ikke kontaktoplysninger fra elever og undervisere til hinanden. Du kan let bede om dem med en besked via meet'n'learn.

Der er nogen, der anonymt har offentliggjort en reference i min profil

Bare lad meet'n'learn kundesupport det at vide, og vi vil tage os af det.

Den offentliggjorte reference er stødende

Vi er virkelig kede af det. Hvis noget sådant slap gennem vores filtre og blev offentliggjort, meld dette til meet'n'learn kundesupport, og vi tager os af det.

Hvordan beder jeg om en henvisning

Du vil finde muligheder for at anmode om en reference i samtalen med den studerende på meet'n'learn såvel som på dit dashboard på meet'n'learn.

Hvordan skjuler jeg min profil fra google-søgning

I indstillingerne -> privatliv kan du deaktivere / aktivere din Google-synlighed. Ændringer tager normalt 1-2 uger. Da dette skyldes googles egne algoritmer, er der intet vi kan gøre for at fremskynde processen.

Hvad gør du med mine data / sælger du mine oplysninger?

Dine data er sikre med Meet'n'learn og gives ikke til nogen tredjepart.

Jeg har slettet min profil, men den er stadig synlig i google

Efter sletning af din profil og alle dine filer fra vores servere, tager det 2-4 uger for google at tage dig ud af deres søgeresultater. Da det har at gøre med googles egne algoritmer, kan vi ikke gøre noget ved det eller fremskynde processen.

Sådan deaktiveres min profil

I indstillingerne -> privatliv kan du deaktivere din profil. Ændringerne vil tage google cirka 1-2 uger for at realisere og tilpasse deres søgeresultater.

Sådan slettes min profil

I indstillingerne -> privatliv kan du deaktivere din profil. Ændringerne vil tage google cirka 1-2 uger for at realisere og tilpasse deres søgeresultater.

Hvorfor betale månedligt?

For at garantere mindst en vellykket forbindelse, øgede vi varigheden af en pakke til mindst en måned. Erfaringer har vist os, at det ofte tager længere tid at blive kontaktet af eleverne, samt den tid det tager at acceptere betingelserne for undervisningen, som regel tager mere end en dag. På den måde kan vi give dig en pengene-tilbage-garanti på meet'n'learn.

Hvordan kan jeg annullere min abonnement?

I indstillinger -> automatisk betaling vil du se din betalingsplan og du kan nemt annullere dit løbende abonnement med kun 1 klik.

Jeg vil gerne have en tilbagebetaling

Bare skriv MnL kundesupport en email, og de vil tage sig af det.

Hvorfor forlængede i automatisk gyldigheden af min pakke?

Alle aktive pakker aktiverer et abonnement på meeting'n'learn for at tillade ubegrænset interaktion med elever og forældre. Dette fremgår også tydeligt under booking og checkout processen for at aktivere en pakke. Disse abonnementer kan deaktiveres når som helst.

Min pakke var gyldig indtil i aften, hvorfor blev betalingen allerede debiteret?

Pakkerne fornyes automatisk hver dag ca. kl. 1200. Så en pakke er normalt ikke gyldig indtil midnat på udløbsdagern, men indtil middag. Husk dette hvis du vil deaktivere den pakke.

Jeg foretrækker en anden betalingsmetode. Kan jeg betale ved bankoverførsel eller ved faktura?

Hos meet'n'learn dækker vi et stort udvalg af betalingsmetoder. Du kan bruge enhver af de tilgængelige betalingsmetoder til at aktivere en pakke.

Min betaling mislykkedes af ukendte årsager. Hvad sker der nu?

Mest almindelige årsager til mislykkede betalinger:   - Kreditkortets gyldighed er udløbet   - Ikke nok penge på kontoen   - CVV er ikke indtastet korrekt   - Online Banking er ikke aktiveret i din bankkonto Hvis intet af ovnnævnte er årsagen så kontakt venligst din bank.

Jeg vil gerne have en udbetaling

Du kan nemt foretage udbetalinger, når som helst fra dit dashboard. Vi behandler normalt betalingen inden for 1 arbejdsdag.

Kan jeg kun betale via Meet'n'learn?

Nej, du kan vælge hvilken betalingsmetode du har lyst til, eller bare acceptere at betale kontant, når du møder tutoren ved undervisningen. Med betalinger via meet'n'learn får du ekstra sikkerhed i tilfælde af annullerede lektioner og meget mere.

Dit spørgsmål er ikke her? Kontakt os!

Jeg har glemt min adgangskode

Hvis du har glemt dit kodeord, skal du bare klikke på knappen "Glemt min adgangskode" på loginskærmen. Det vil automatisk anullere adgangskoden og sende dig en email for at oprette en ny.

Tilbyder I kundesupport via telefon?

Du kan kontakte vores kundesupport via mail, da antallet af support spørgsmål er meget højt. Vi lover dog at besvare din email inden for 24 timer.

Jeg leder efter en tutor, hvorfor sendte I mig en email vedrørende krav til tutorer?

Vi fandt ud af at mange af de elever, der havde brug for lektiehjælp, selv kunne tilbyde lektiehjælp i andre emner, som de er gode til. Derfor spørger vi, om det er tilfældet med dig :)

Jeg kontaktede en tutor, hvorfor kontakter andre tutorer mig nu?

Du har markeret afkrydsningsfeltet "Hvis tutor ikke svarer, send min forespørgsel til andre tutorer", når du sender anmodningen. På den måde sikrer vi os, at du har succes med din søgning.

Screener i tutorerne?

Vi mener, at det bedste screeningssystem er eleverne og forældrene derude. De Bedømmelser og referencer som tutorer indsamler i løbet af den tid de underviser er synlig på deres profiler og giver et godt overblik over lærernes kvaliteter. Ud fra mærkerne på deres profil kan du kan også se, om en profil er verificeret .

Jeg har kontaktet nogle tutorer, men ingen svarede

Vi gør vores bedste for at holde aktive tutorer på platformen for at sikre en høj responsrate til dine meddelelser. Men her er et forslag: Spar tid og kræfter og lav bare en åben anmodning. På den måde bliver alle relevante tutorer i dit område kontaktet automatisk, og dine chancer for at finde en tutor øges utroligt!

Hvorfor sendte I min efterspørgsel til andre tutorer?

Du har markeret afkrydsningsfeltet "Hvis tutor ikke svarer, send min forespørgsel til andre tutorer", når du sender anmodningen. På den måde sikrer vi os, at du har succes med din søgning.

Hvordan er det muligt at afmelde e-mails?

Du finder en afmeldingsknap i bunden af hver e-mail fra meet'n'learn.

Hvordan kan jeg slette min konto?

Gå til indstillinger -> privatliv, og du kan deaktivere din profil.

Hvordan sletter jeg min anmodning fra Googles søgeresultater?

Du kan slette din anmodning, hvilket vil resultere i, at din anmodning ikke længere vises i Google-søgeresultater. På grund af Googles algoritmer kan det tage 1-2 uger at opdatere deres resultater.

Hvordan deaktiverer jeg min efterspørgsel og holder op med at få tilbud fra vejledere?

Du kan deaktivere din anmodning. Log bare ind på meet'n'learn, og i dit dashboard finder du muligheden for at deaktivere enhver efterspørgsel du har oprettet . Derefter kan nye tutorer ikke længere kontakte dig.

Jeg lavede en bankoverførsel til en tutor's konto, og han / hun svarer ikke e-mails eller telefonopkald længere.

Fordi vi ikke var involveret i transaktionsprocessen, kan vi ikke hjælpe dig. Men her er nogle tips: Du kan prøve at kontakte tutoren igen. Skriv en negativ reference på deres profil, hvilket gør dem til at svare som regel. Brug Meet'n'learn betalinger næste gang og beskyt dig mod svig.

Dit spørgsmål er ikke her? Kontakt os!