FAQ



Jeg har glemt mit kodeord

Bare nulstille din adgangskode. Det er lige her ;)

Tilbyder I kundesupport via telefon?

Hvis du er en betalende kunde eller vil blive en, så ja: D

Hvordan kan jeg få / nå flere elever?

Booking af en pakke er et garanteret løft for din profil, det er synlighed og rækkevidde, og det fører til, at mange flere elever ser din profil og sender dig anmodninger. Vi garanterer det! Vi pengene-tilbage-garanterer det :)

Hvorfor afviste i mit billede?

Fordi det er et katbillede!

Hvorfor er det obligatorisk at uploade et billede til profil?

Et profilbillede øger ikke kun chancerne for at få anmodninger og finde nye studerende med 1.000%, men er en form for validering, at du er en reel lærer, der er seriøs om undervisning. Det giver en vis sikkerhed for os og for de studerende.

Jeg fik ikke bekræftelses-email

Tjek dine junk- og spammapper i din e-mail-indbakke, undertiden slutter den slags e-mails op der.

Jeg modtager ikke push-underretninger til min telefon eller computer længere

Hvis det sker, skal du bare gå til dine indstillinger på Meet'n'learn, og du vil finde muligheden for at aktivere det igen. Dette kan ske på grund af softwareopdateringer, eller hvis du har slettet dine cookies.

Jeg ønsker ikke at modtage e-mails relateret til Q&A

Du finder en afmeldingsknap i bunden af hver e-mail fra meet'n'learn.

Jeg ønsker ikke at få åbne / genanvendte anmodninger

Du finder en afmeldingsknap i bunden af hver e-mail fra meet'n'learn.

Kan jeg afvise direkte anmodninger uden en aktiv pakke?

Ja! Det kan du gøre direkte fra den email, du modtog eller i den efterfølgende samtale på Meet'n'learn platformen.

Jeg underviser ikke i øjeblikket, kan jeg stoppe et stykke tid og fortsætte senere?

Ja! Du kan enten indstille din kapacitet til at fuld eller endda deaktivere din profil, med den nemme mulighed for at aktivere den senere og have alt klar, ligesom du forlod det.

Hvorfor svarer eleverne ikke på mine meddelelser?

Fordi de er uhøflige! Afhænger af kvaliteten af svaret. Så det er super vigtigt at lave en god besked med intro - muligheder - tidligere erfaringer. Bare telefonnummer er dårlig.

Kan jeg se e-mail / telefonnummer af studerende?

Nej. På grund af databeskyttelsesrettigheder videresender vi ikke kontaktoplysninger fra elever og undervisere til hinanden. Du kan let bede om dem med en besked via meet'n'learn.

Nogen anonymt offentliggjorde reference i min profil

Bare lad meet'n'learn kundesupport det at vide, og vi vil tage os af det.

Offentliggjort reference er offensiv

Vi er virkelig ked af det. Hvis noget sådant undslippede vores filtre og blev offentliggjort, lad kun meet'n'learn kundesupport det at vide, og vi tager os af det.

Hvordan beder jeg om en henvisning

Du vil finde muligheder for at anmode om en reference i samtalen med den studerende på meet'n'learn såvel som på dit dashboard af meet'n'learn.

Hvordan skjuler jeg min profil fra google-søgning

I indstillingerne -> privatliv kan du deaktivere / aktivere din Google-synlighed. Ændringer tager normalt 1-2 uger. Da det har at gøre med googles egne algoritmer, er der intet vi kan gøre ved det eller fremskynde processen.

Hvad gør du med mine data / sælger du mine oplysninger?

Dine data er sikre med Meet'n'learn og gives ikke til nogen tredjepart.

Jeg har slettet min profil, men den er stadig synlig i google

Efter sletning af din profil og alle dine filer fra vores servere tager det 2-4 uger for google at indse det og tage dig ud af deres søgeresultater. Da det har at gøre med googles egne algoritmer, er der intet vi kan gøre ved det eller fremskynde processen.

Sådan deaktiveres min profil

I indstillingerne -> privatliv kan du deaktivere din profil. Ændringerne vil tage google cirka 1-2 uger for at realisere og tilpasse deres søgeresultater.

Sådan slettes min profil

I indstillingerne -> privatliv kan du deaktivere din profil. Ændringerne vil tage google cirka 1-2 uger for at realisere og tilpasse deres søgeresultater.

Hvorfor betale månedligt?

For at garantere mindst en vellykket forbindelse, øgede vi varigheden af en pakke til mindst en måned. Erfaringer har vist os, at det ofte tager længere tid at blive kontaktet af eleverne, samt den tid det tager at acceptere betingelserne for undervisningen, som altid tager mere end en dag. På den måde kan vi give dig en pengene-tilbage-garanti på meet'n'learn.

Hvordan kan jeg annullere min abonnementsplan?

I indstillinger -> automatisk betaling vil du se din betalingsplan og kan nemt annullere dit løbende abonnement med kun 1 klik.

Jeg vil gerne have en tilbagebetaling

Bare skriv MnL kundesupport en email, og de vil tage sig af det.

Hvorfor forlængede i automatisk gyldigheden af min pakke?

Alle aktive pakker muliggør abonnement på meeting'n'learn for at tillade ubegrænset interaktion med elever og forældre. Dette fremgår også tydeligt under booking og checkout processen for at aktivere en pakke. Disse abonnementer kan deaktiveres når som helst.

Min pakke var gyldig indtil i aften, hvorfor blev betalingen allerede debiteret?

Pakkerne fornyes automatisk på samme tid som den oprindelige booking. En pakke er derfor normalt ikke gyldig til slutningen af en dag, men indtil den nøjagtige tid den blev aktiveret.

Jeg foretrækker en anden betalingsmetode. Kan jeg betale ved bankoverførsel eller ved faktura?

Hvis du ønsker at aktivere en pakke, men foretrækker en anden betalingsmetode, skal du bare kontakte kundesupporten hos meet'n'learn, og vi vil helt sikkert finde den bedste løsning til dig.

Min betaling mislykkedes af ukendte årsager. Hvad sker der nu?

Mest almindelige årsager til mislykkede betalinger:   - Kreditkortets gyldighed er udløbet   - Ikke nok penge på kontoen   - CVV er ikke indtastet korrekt   - Online Banking er ikke aktiveret i din bankkonto

Jeg vil gerne have en udbetaling

Du kan nemt udbetale udbetalinger, når som helst fra dit dashboard. Vi behandler normalt betalingen inden for 1 arbejdsdag.

Kan jeg kun betale via Meet'n'learn?

Nej, du kan vælge hvilken betalingsmetode du har lyst til, eller bare acceptere kontantbetalinger, når du møder tutoren ved undervisningen. Med betalinger via møder'n'learn får du ekstra sikkerhed i tilfælde af annullerede lektioner og meget mere.

Dit spørgsmål er ikke her? Kontakt os!

Jeg har glemt min adgangskode

Hvis du har glemt dit kodeord, skal du bare klikke på knappen "Glemt min adgangskode" på loginskærmen. Det vil automatisk sætte din adgangskode tilbage og sende dig en email for at oprette en ny.

Tilbyder du kundesupport via telefon?

Du kan nå vores kundesupport via mail, da antallet af support spørgsmål er meget højt. Vi lover dog at besvare din email inden for 24 timer.

Jeg leder efter en tutor, hvorfor sendte I mig email med vejledningsanmodninger?

Vi fandt ud af, at mange elever, der havde brug for lektiehjælp, også kan tilbyde lektiehjælp i andre emner, som de er gode til. Derfor troede vi, vi kunne spørge, om det er tilfældet med dig :)

Jeg kontaktede en tutor, hvorfor kontakter andre tutorer mig nu?

Du har markeret afkrydsningsfeltet "Hvis tutor ikke svarer, send min forespørgsel til andre tutorer", når du sender anmodningen. På den måde sikrer vi os, at du har succes med din søgning.

Screener i tutorerne?

Vi mener, at det bedste screeningssystem er eleverne og forældrene derude. Bedømmelserne og referencer som tutorer indsamler i løbet af deres tid de underviser er synlig på deres profiler og giver et godt overblik over lærernes kvaliteter. Du kan også se, om en profil er verificeret af mærkerne på deres profil.

Jeg har kontaktet nogle tutorer, men ingen svarede

Vi gør vores bedste for at holde aktive tutorer på platformen for at sikre en høj responsrate til dine meddelelser. Men her er et forslag: Spar tid og kræfter og lav bare en åben anmodning. På den måde bliver alle relevante tutorer i dit område kontaktet automatisk, og dine chancer for at finde en tutor øges utrolig!

Hvorfor sendte I min efterspørgsel til andre tutorer?

Du har markeret afkrydsningsfeltet "Hvis tutor ikke svarer, send min forespørgsel til andre tutorer", når du sender anmodningen. På den måde sikrer vi os, at du har succes med din søgning.

Hvordan er det muligt at afmelde fra e-mails?

Du finder en afmeldingsknap i bunden af hver e-mail fra meet'n'learn.

Hvordan kan jeg slette min konto?

Gå til indstillinger -> privatliv, og du kan deaktivere din profil.

Hvordan sletter jeg min anmodning fra Googles søgeresultater?

Du kan slette din anmodning, hvilket vil resultere i, at din anmodning ikke længere vises i Google-søgeresultater. Dette kan tage 1-2 uger på grund af Googles algoritmer og hvordan de opdaterer deres resultater.

Hvordan deaktiverer jeg min efterspørgsel og holder op med at få tilbud fra vejledere?

Du kan deaktivere din anmodning. Log bare ind på meeting'n'learn, og i dit dashboard finder du muligheden for at deaktivere hver efterspørgsel du har oprettet endnu. På den måde kan nye tutorer ikke længere kontakte dig.

Jeg lavede en bankoverførsel til en tutor's konto, og han / hun svarer ikke e-mails eller telefonopkald længere.

Fordi vi ikke var involveret i transaktionsprocessen, kan vi ikke hjælpe dig. Men her er nogle tips: Du kan prøve at kontakte tutoren igen. Skriv en dårlig reference på deres profil, hvilket gør dem til at svare som regel. Brug Meet'n'learn betalinger, næste gang og din penge er beskyttet mod svig.

Dit spørgsmål er ikke her? Kontakt os!